۱۳۸۷ مرداد ۱۶, چهارشنبه

موضوعات

۳۶ نظر:

Unknown گفت...

سلام دوست من
من شمارو لینک کردم

شمام منو با نام «شعر، اس ام اس و عکس برتر» لینک کنین

ممنون

www.bettersms.ir

alisensea گفت...

سلام دوست من
من شمارو لینک کردم

شمام منو با نام «بزرگترین سایت دانلود» لینک کنین

mehdi گفت...

salam wevloge shoma ham zibast
ba tabadel link movafegham
nazar dadn to inja sakhte
http://exsireeshgh.blogfa.com/

Unknown گفت...

salam duste khubam
mamnunam az lotfet
man shoma ro ba esmi ke gofte budi link kardam
age mishe shoma ham mano baesme :
.:: کلیپ موبایل - اس ام اس - دانلود آهنگ - نرم افزار ::.
link kon va khabaresho behem bede

montazere khabaret hasatm

felan BYE BYE

www.blackhype.blogfa.com

مدیران آرمانی گفت...
این نظر توسط نویسنده حذف شده است.
مدیران آرمانی گفت...

دوست عزیز
سلام
با تبادل لینک با شما موافقم.
لطفا با نام مدیران آرمانی لینک دهید.
در ضمن از اهداف وبلاگتون برام توضیحات مختصری میل کنید .
shokranipu@yahoo.com

http://modiranearmani.blogfa.com
درخصوص قالب وبلاگتون نظراتی دارم که حتما برای شما میل خواهم کرد.
با تشکر - مدیران آرمانی

111111111111111 گفت...

سلام دوست عزیز

من شمارو لینک کردم

شما منو میتونین "بازار خنده و ودوستی" لینک کنید

اما درباره وب شما در blogfa میتوانید بهترین باشید

abdy گفت...

salam
man shomaro link kardam
esme veblage man
یادداشتهای من
hastesh

ناشناس گفت...

salam shadi khanom
merc az inke be manam sar zadin.
shoma lotf darin be webe man
webe shoma ham besiar jaleb va amuzandas.
ok.man shomaro ba hamon nam link kardam.
shoma ham plz mano ba name زيباترين عشق link konin.
merc.
be omide didar.
ya hag...

ناشناس گفت...

salam shadi khanom
merc az inke be manam sar zadin.
shoma lotf darin be webe man
webe shoma ham besiar jaleb va amuzandas.
ok.man shomaro ba hamon nam link kardam.
shoma ham plz mano ba name زيباترين عشق link konin.
merc.
be omide didar.
ya hag...

ناشناس گفت...

سلام دوست عزیز
من لینکتون کردم.شما هم اگر دوست دارید منو با اسم کوچه ی عشق لینک کنید.خوشحال میشم

ارسلان گفت...

سلام شادی جون خوبی؟
ممنون پیشم اومدی من لینکت کردم
تو هم منو با این اسم لینک کن
•* *•پرسپولیس*رئال مادرید•* *•
بازم بیا اون ورا

مصطفی گفت...

سلام شادی !اگه خواستی لینک کنی با نام"شعر هایی در سکوت " لینکم کن.ممنون!

ناشناس گفت...

سلام و صدتا سلام
خوبی شادی؟
امیذوارم مثله اسمت شاده شاد باشی و ممنونم برای تبادل لینک
وبلاگت مطالب آموزنده و مفیدی داره
من هم تو رو لینک کردم با نام خانواده شاد
لطفا با نام لیلی در لیالی منو لینک کن
برات بهترینها رو آرزو میکنم
http://leiladarlayali.blogfa.com/

ناشناس گفت...

سلام
ممنون که امدید
روانی شدم تا تونستم این جا نظر بنویسم !

ناشناس گفت...

من همون پسری که همه رو عاشق کرد ... هستم
www.maeshoghehame.blogfa.com
تا به حال مزخرف تر از blogger ندیده بودم ! به نظرم مطالب همین وبلاگ رو بیارید تو بلاگفا خیلی راحت تر هستید ....
وبلاگ خوبی دارید
مطالب خوبی هم قرار دادید
من با تبادل لینک موافقم و شما رو لینک می کنم
لطفا شما هم وبلاگ من رو به اسنم پسری که همه رو عاشق کرد ...
لینک کنید
براتون ارزوی سلامتی دارم
موفق باشید

ناشناس گفت...

salam chon az siteton khosham omad be onvan avalin sit shoma ro link mikonam . be har esmi ke mikhaid mano link konid be salighe khodeton site ro bebin , nesbat be mohtavash khodet link kon .
have fun
by

ناشناس گفت...

salam khaste nabashid shoma ham web loge ghashangi darin man shoma ro link mikonam shoma ham man ro ba esme 30nema link konid
bye

ناشناس گفت...

salam man shoma ro link kardam lotfan shoma ham man ra ba nam ..::دانلود سرا::.. link konid

http://ashkan21.blogfa.com

ناشناس گفت...

salam man shomaro link kardam shoma ham maro ba name )nagofte haye sinama(albate be farsi link konide
shad bashid

ناشناس گفت...

سلام.من لینکتون کردم.خوشحال میشم با نام وبلاگ دانشجویان لینکم کنید.وبلاگ جالبی داری.

ناشناس گفت...

سلام. من جواب نظري كه داده بوديد را دادم. روي خبر آخري هست. لطفا بريد و بخونيد. لطفا وقتي خونديد يك نظر هم همان جا بگذاريد.

ناشناس گفت...

salam you manoo ba name rap karaj link kon va man ham link kardam

ناشناس گفت...

سلام وب خوبی دارید من را با

ستاره شب لینک کنید

ناشناس گفت...

سلام
ممنون که سر زدی
لینک شدی دوست من
منو به اسم آشیانه لینک کنی خوشحال میشم
اولین چیزی که باعث میشه کاربر میل به خوندن وبلاگ پیدا کنه نظم نوشته و فونت و رنگ فونت اندازه فونته بعد قالب وبلاگه و اما چیزی که که باعث میشه کاربر وقت برای خوندن وبلاگ بزاره محتوای وبلاگه که هر چی وبلاگ برای سلیقه های مختلف مطلب داشته باشه بازدید کننده بیشتری خواهد داشت.
البته مطئنم که اینارو بهتر از من میدونی.
به نظرم اگه یه کم نوشته هاتو منظم ترکنی و یه تغییری به فونت و اندازش بدی وبلاگت بهتر میشه

سبز و پیروز باشی.

ناشناس گفت...

سلام
ممنون که سر زدی
لینک شدی دوست من
منو به اسم آشیانه لینک کنی خوشحال میشم
اولین چیزی که باعث میشه کاربر میل به خوندن وبلاگ پیدا کنه نظم نوشته و فونت و رنگ فونت اندازه فونته بعد قالب وبلاگه و اما چیزی که که باعث میشه کاربر وقت برای خوندن وبلاگ بزاره محتوای وبلاگه که هر چی وبلاگ برای سلیقه های مختلف مطلب داشته باشه بازدید کننده بیشتری خواهد داشت.
البته مطئنم که اینارو بهتر از من میدونی.
به نظرم اگه یه کم نوشته هاتو منظم ترکنی و یه تغییری به فونت و اندازش بدی وبلاگت بهتر میشه

سبز و پیروز باشی.

ناشناس گفت...

سلام منم axn
از نظر دادنتون خليلي ممنونم
من شما را با نام " خانواده شاد " لينك كردم
اگه ممكن باشه منو با نام axn
لينك كنيد
متشكرم
در ضمن وبلاگتون هم خيلي خيلي جالب و خوندنيه ...

ناشناس گفت...

سلام. مرسی از نظرتون. من شنیدم یه سایتی تا چند روز دیگه آپ می شه که وبلاگ می ده. مثل بلاگفا و همه ی اینا. فوق العادس واقعأ. یه استایلی داری که هیچکس هیچ جا ندیده. من شما رو اد کردم. شما هم منو با عنوان فال تاروت اد کنین. ممنون

ناشناس گفت...

سلام شادی عزیز
ممنونم که به من سر زدی و از آشنائیتون
خیلی خوشحالم با تبادل لینک هم موافقم
چون وبلاگم را تغییر دادم با آدرس جدید www.delneveshteh86.blogfa.com
با عنوان خلوتکده لینکم کن.همین الان لینکتون میکنم........ حامد ........

ناشناس گفت...

ba salam shoma ghalebe veblag mano khaste budid age tavajjoh konid dakhele veblagam adresesh hast benam payambr omid darzemn az lotf va enayate shoma darmorede veblagam mamnun ta yadam narafte begam shomaham veblagetun jalebe
http://salmanbahman.blogfa.com/ be omid didar

ناشناس گفت...

ba salam shoma ghalebe veblag mano khaste budid age tavajjoh konid dakhele veblagam adresesh hast benam payambr omid darzemn az lotf va enayate shoma darmorede veblagam mamnun ta yadam narafte begam shomaham veblagetun jalebe
http://salmanbahman.blogfa.com/ be omid didar

ناشناس گفت...

سلام . مرسی که بهم سر زدی ...
.
خوشحال میشم بازم بهم سر بزنی .
.
منتظرت هستم .
.
لیکنم کن با نام " باور سمی " ...

منتظرم .

ناشناس گفت...

سلام من كه شما رو لينك كردم
تو چرا اینکارو نکردی :-(

ناشناس گفت...

سلام ممنون که لینکمون کردی اسم وبلاگ ما نورالشهداست

ناشناس گفت...

salam
man sam modir webloge Bizbilak hastam
khahesh mikonam az in be bad az tarighe mail ba man dar tamas bashid
ba tashakor
Sam

ناشناس گفت...

سلام خسته نباشید حال شما خوبه از اینکه از وبلاگ من خوشتون اومده خیلی ممنونم و با نظرتون در خصوص تبادل لینک موافقم در ضمن از وبلاگ شما هم دیدن کردم و خیلی خوشم اومد به موضوع وبلاگتون بینهایت علاقه مند شدم و خواستم ببینم که اگه امکانش هست در خصوص موضوع وبلاگتون با شما بصورت تلفنی صحبت کنم ممنون میشم اگر با نظر بنده در این خصوص موافقت نمودین با این شماره تماس بگیرین منتظر تماستون هستم09361871565